WITH THAT SHADOW UPON THE GROUND I CAN HEAR - PEOPLE - SCREAMING OUT
It's taking me over [&Ariel]



 



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel
 

 It's taking me over [&Ariel]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Newt
Newt
Dragon




Aantal berichten : 13

Character sheet
Leeftijd: 50 Years
love: You can't love me
Bag:

It's taking me over [&Ariel] Empty
BerichtOnderwerp: It's taking me over [&Ariel]   It's taking me over [&Ariel] Emptyma dec 29, 2014 9:55 am

"Ga weg!" Ditmaal verhief Newt zijn stem, evenals zijn kop. Zijn oren werden plat in zijn nek gedrukt en zijn borst lichtte blauw op, als teken dat hij zich klaar maakte om een ijsstraal te produceren. De draak die voor hem stond zuchtte, neeg haar hoofd en deed een aantal stappen naar achter. "Dus je wilt echt niet -" "Het is níét voor mij weggelegd." beet Newt de draak toe. Het rode wezen knikte wat verslagen, sloeg zijn vleugels open en vloog toen weg. Newt zuchtte, sloot kort zijn ogen en boog zijn kop weer. Hij zakte door zijn poten en legde zijn hele lichaam op de grond. Waarom werd er van hem verwacht dat hij leider werd? Ja, zijn vader was leider geweest, maar waarom moest híj het dan overnemen?! Daar was toch een beta voor? Newt moest nog steeds niets van het leiderschap weten. De witte draak blies waterdamp uit zijn neus en legde zijn vleugels anders neer. Zijn blik vestigde op de verkoolde punten. Daaraan herkende de meeste draken hem. Als iemand hem kende, herkende hij Newt meteen aan de verkoolde vleugelpunten. Hij haatte het. Zijn kop schoot met een ruk omhoog toen hij de aanwezigheid van een ander wezen voelde. Hij draaide zijn kop, stond recht en draaide zijn lichaam half naar de ander. Een draak en een Draenei. Newt had automatisch zijn kop omhoog geheven, en hield zijn vleugels iets van zijn lichaam, nog wel ingeklapt, maar zo leek hij groter. Intimiderender. Tuurlijk, misschien hadden ze hier niets te doen, maar ze waren wel naar hem toegekomen. De Vortex was namelijk de hele andere richting op. Dus, waarom waren ze hier? Het was niet niks om een rustende draak te storen. Zeker niet als je zelf geen draak was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariel Morgan
Ariel Morgan
Draenei




Aantal berichten : 26

Character sheet
Leeftijd: eighteen
love: I wish that I could wake up with amnesia And forget about the stupid little things
Bag:

It's taking me over [&Ariel] Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's taking me over [&Ariel]   It's taking me over [&Ariel] Emptydi dec 30, 2014 11:20 am

we could be immortals
Ariel had Sivath achter gelaten in de Dragon Valley toen hij zelf een aantal dagen in Vortex door had gebracht. Hij had wat handelswaren verkocht zodat ze weer wat extra geld hadden en eten hadden. Hij stopte alles in tassen en pakte de zak met teugels en hees die op zijn rug. Hij was nu nog zwaarder beladen als toen hij naar Vortex kwam. Hij voelde zijn rug bijna breken onder het gewicht, maar hij was stoer en liep gewoon over de steigers van Vortex. Hij was ook heel blij toen hij eindelijk het land had bereikt en in een rechte lijn naar de Dragon Valley kon lopen. Daar aangekomen zag hij de geel groene draak meteen die Sivath was. Hij lag plat op de grond achter een heuvel alsof hij op iets aan het jagen was. Ariel liep rustig op hem af en vlakbij genoeg ging hij op de grond liggen naast de poot van de draak. 'bo nau?' Vroeg Ariel terwijl hij over de heuvel keek. Sivath liet niets anders horen dan een zacht gesnuif. Ariel keek nog een keer over de heuvel een prachtige wit/blauwe draak met een andere draak.

Ariel en Sivath volgde de twee draken, waar hadden ze het over? Ariel keek even naar Sivath, wist hij het? 'Fos los tinvaak do?' Vroeg Ariel, maar ook Sivath schudden zijn kop. En juist op dat moment werden ze gesnapt. Ariel keek op naar de draak die zich helemaal groot maakte. Sivath stapte over Ariel heen zodat Ariel onder Sivath kwam te liggen. Hij maakte zich helemaal groot. Sivath was niet de meeste grote draak die er bestond, maar zijn kop kon er heel angstaanjagend uitzien als hij beschermend over wilde komen. Sivath blies wat rook uit zijn neus. 'Sivath?' Vroeg Ariel wat voorzichtig. Wat gingen ze doen?

― zoe ―
Terug naar boven Ga naar beneden
 

It's taking me over [&Ariel]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» ARIEL LOKI MORGAN

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Codex of Lithium :: >> YAGEAS :: DRAGON VALLEY-