WITH THAT SHADOW UPON THE GROUND I CAN HEAR - PEOPLE - SCREAMING OUT
Some legends are told Some turn to dust or to gold

IndexKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | .

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ariel Morgan
Draenei

Aantal berichten : 26

Character sheet
Leeftijd: eighteen
love: I wish that I could wake up with amnesia And forget about the stupid little things
Bag:

BerichtOnderwerp: Some legends are told Some turn to dust or to gold   di dec 23, 2014 2:45 pm

18
Dragon Rider
Draenei
Shy
Playfull
Dreamer
Ariel L. Morgan
Ariel is een lieve en nog al verlegen (en vooral onhandige) Draenei uit Vortex. Hij is gek op draken en dan vooral zijn eigen draak Sivath. Hij is zeker geen persoon die alleen maar alleen wilt zijn, hij vind het juist erg leuk om met mensen om te gaan. In zijn verleden heeft hij al veel gereisd samen met Sivath. Hij is erg nieuwsgierig naar nieuwe dingen en is dan ook niet bang om nieuwe dingen te proberen. Hij kan soms wat onhandig overkomen maar meestal maakt zijn cute glimlach het allemaal we weer goed. Ariel is pas 18 jaar en heeft al veel verdriet mee gemaakt en heeft ook al veel angst meegemaakt, maar het heeft nooit zijn eeuwige optimisme aan getast.  

friends.

Vrienden zal Ariel moeilijk vinden om te maken. Hij kan het wel, maar hij is gewoon heel erg verlegen om als eerste op iemand toe te stappen. Maar een goeie vriend heb je zeker aan Ariel. Hij zal altijd voor je klaar staan en hij zal ook zeker helpen als je problemen heb. Je leven zal echt niet saai zijn met Ariel aan je zijde. Hij weet zich altijd in problemen te helpen en als goeie vriend neemt hij jou er in mee. Gelukkig is hij ook slim genoeg om jullie beide er weer uit te halen. Ariel houd er niet van om te liegen, dus hij zal altijd eerlijk zijn. Misschien dat het begin wat stroef loopt, maar daarna kunnen jullie echt best buddies for life worden.

enemies.

Iedereen heeft vijanden en Ariel zal deze vast en zeker ook wel hebben. Ondanks dat Ariel geen persoon is om vijanden te maken en waarschijnlijk nog veelste verlegen is om vijanden te hebben. Maar er zal altijd wel iets zijn waardoor Ariel niet gemogen gaat worden, hij is geen vechter Ariel, maar als het moet komt hij wel voor zichzelf op.

lovers.

Ariel is pas 18 jaar en nu pas ziet hij het vrouwelijk geslacht als iets wat mooi kan zijn of zelfs wel sexy. Maar deze super kluns kan niet flirten en weet ook niet wanneer iemand met hem flirt. Hij is veelste verlegen om op een meisje af te stappen en zal het al helemaal niet durven om een meisje op date te vragen. Deze jongen heeft dan ook nog nooit een meisje gezoend omdat het nooit eerder bij hem op gekomen is om dat te doen. Maar misschien kan jij zijn hart wel veroveren!

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Newt
Dragon

Aantal berichten : 13

Character sheet
Leeftijd: 50 Years
love: You can't love me
Bag:

BerichtOnderwerp: Re: Some legends are told Some turn to dust or to gold   za dec 27, 2014 2:14 pm

Ik kan Newt aanbieden als vriend. Newt is zelf ook nogal anti-sociaal en wat afwachtend. De Draenei's zijn het enige ras dat hij niet perse als vijand ziet. Dus, als het je wat lijkt Smile (Al moet ik wel eerst mn karakterkaart afmaken ofcourse)
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Ariel Morgan
Draenei

Character sheet
love: I wish that I could wake up with amnesia And forget about the stupid little things
Bag:

BerichtOnderwerp: Re: Some legends are told Some turn to dust or to gold   zo dec 28, 2014 9:30 pm

Dat zie ik wel zitten Newt als vriend, misschien dat we er ook een plot van kunnen maken want de draak van Ariel (Sivath) is altijd een eenling geweest, misschien dat Sivath helemaal niet wist wie Newt was of zo c:
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Newt
Dragon

Character sheet
Bag:

BerichtOnderwerp: Re: Some legends are told Some turn to dust or to gold   zo dec 28, 2014 10:24 pm

Jaa dat lijkt me wel goed Smile. Dat ariel en Sivath er dan later achter komen ofzo. Ik kan morgen wel een topic openen?
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Ariel Morgan
Draenei

Character sheet
Bag:

BerichtOnderwerp: Re: Some legends are told Some turn to dust or to gold   ma dec 29, 2014 12:44 am

Ja lijkt me leuk c:
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Newt
Dragon

Character sheet
Bag:

BerichtOnderwerp: Re: Some legends are told Some turn to dust or to gold   ma dec 29, 2014 9:56 am

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Some legends are told Some turn to dust or to gold   

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» Let's turn that frown upside down [Lydia]
» ~Gold is easily lost.~ [Kitt]